Wyszłam za mąż... zaraz wracam! Kilka słów o wydarzeniu


Fot. Centrum Medyczne Magnolia Park

Cześć!
Jak wiecie od czasu do czasu uczestniczę w różnych wydarzeniach związanych z dbaniem o piękno. Część z nich opisuję na blogu. I tak oto za mną kolejne eventy, które grzecznie czekają w kolejce by paść ofiarą mojego pióra (a raczej klawiatury). Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem opisania jednego z nich, jednak ograniczenia czasowe robią swoje. Także z dużym opóźnieniem przychodzę do Was z następującą relacją, a dla tych, które uczestniczyły w wydarzeniu, z krótkim przypomnieniem. Z przykrością i dużym zawstydzeniem stwierdzam, że nie mogę odnaleźć zdjęć z wydarzenia, które dostałam od pani Ewy Łempickiej. A tak bardzo chciałam podzielić się nimi z Wami, żebyście mogły choć trochę skosztować panującej tam atmosfery. Szkoda, ale na ten moment nic na to nie mogę poradzić. Mimo tego braku zachęcam do zapoznania się z poniższym postem traktującym o niezmiernie ciekawych warsztatach 😊, a w przyszłości jeśli jakimś cudem dokopię się do zdjęć, na 100% umieszczę je na blogu i w mediach społecznościowych.


Wyszłam za mąż... zaraz wracam!
Warsztaty odbyły się 23.02.2019 roku w Centrum Medycznym Magnolia Park (prawie dwa miesiące temu). Spotkanie miało na celu przybliżenie kobietom sposobów na łączenie roli matki, żony i kobiety pracującej, a jego istotą było pokazanie, że w gąszczu codziennych obowiązków wcale nie trzeba zapominać o sobie. Już na wstępie poruszyły mnie słowa Ewy Łempickiej, dyrektor Centrum Medycznego Magnolia Park i organizatorki wydarzenia. Otwierając cykl wykładów mówiła o towarzyszących kobietom rozterkach, kiedy dzielą swój czas na pracę i chwile dla rodziny. Myślę, że wiele z nas mogłoby podpisać się pod tym rękami i nogami. Chcemy spełniać się na wielu płaszczyznach życia, pragniemy być piękne i nie chcemy przy tym nikogo zawieść, nikogo zranić. Zatem jak znaleźć złoty środek? Gdzie jest klucz do magicznej skrzyni, w której spoczywa księga z odpowiedzią na pytanie „jak żyć?”. Na te i inne pytania starały się odpowiedzieć prelegentki z całej Polski.

Dla każdego coś dobrego
Na pierwszą część spotkania składały się następujące wykłady:

Gdzie jest granica w zabiegach medycyny estetycznej? - Lek. Ewa Wesołowska-Szepietowska 
Siedem kroków do pokochania swojego ciała – Jolanta Lewicka (body coach, braffiterka)
Co zrobić aby moje życie było harmonijne? - Magdalena Daraż-Gogół (coach biznesu)
Jak na zawsze pożegnać się z efektem jo-jo? - Ewa Miłowicz (psychodietetyk)
Fitohormony antidotum na menopauzę? - Aleksandra Gąbka (dietetyk kliniczny)
Rytuał pielęgnacji skóry twarzy Mary Kay – Ewelina Zaręba-Dobroć

Po ich zakończeniu był czas na rozmowy i warsztaty z poszczególnymi mówcami oraz wizażystkami MAC Cosmetics -  Izabelą Mościcką i Anną Nędzi. Korzystając z okazji po wykładach czmychnęłam na lekcję makijażu, gdzie poznałam kilka przydatnych sztuczek mejkapowych i spędziłam miło czas 😊. 

Fot. MAC Magnolia

Ba! Mało tego! Dostałam jeszcze ładne pudełeczko z próbkami trzech kosmetyków MAC (rewelacja!). 

Fot. Pudrem po Buzi

Następnie udałam się do gabinetu Aleksandry Gąbki, która zaimponowała mi swoją wiedzą i ogromnymi pokładami energii już podczas wykładu. Spędziłam u niej dobre 30-40 minut, gdzie rozmawiałyśmy na temat diety dla utraty wagi, dla osób zmagających się z SIBO oraz gdzie po raz pierwszy usłyszałam, że przechowywanie żywności w plastikowych pojemnikach nie jest najlepszym pomysłem. Od tamtego czasu zgłębiłam tę wiedzę trochę bardziej i coraz mocniej utwierdzam się w przekonaniu, że plastik mimo iż jest praktyczny, niekoniecznie służy człowiekowi. Jesteście zainteresowane artykułem na temat wpływu plastiku na nasze zdrowie? Z chęcią zbiorę więcej informacji i podzielę się nimi z Wami na blogu. Na koniec poszłam jeszcze do przedstawicielki Mary Kay (Eweliny Zaręby-Dobroć), gdzie ponownie spotkałam się z zabiegiem „Satynowe dłonie”.  (Pamiętacie artykuł, w którym o tym pisałam? Znajdziecie go TUTAJ). Gdybym tamtego dnia miała więcej czasu, zajrzałabym jeszcze do gabinetów Ewy Wesołowskiej-Szepietowskiej z pytaniem o przeciwwskazania do zabiegów medycyny estetycznej, Jolanty Lewickiej z prośbą o dobranie idealnej bielizny (czy wiecie, że ona - Jolanta Lewica, nie bielizna 😛- współpracuje z Mają Sablewską?) i Ewy Miłowicz po poradę dla słodyczoholika, który chce uwolnić się od nałogu 😁. No ale cóż... Nie można mieć wszystkiego. Wierzę, że okazja na takie spotkanie jeszcze się powtórzy.

No i cóż... Odsyłam Was do strony, gdzie możecie zaznajomić się z ofertą Centrum Medycznego i przeczytać na jego temat nieco więcej:

oraz na Facebooka, gdzie znajdziecie informacje o nowych i minionych wydarzeniach, mających miejsce w Centrum:

W maju zeszłego roku organizowali akcję "Odmieniamy mamy - bezpłatne porady urodowo-zdrowotne". W tym roku powstaje "Grupa wsparcia dla wiecznie odchudzających się!". Na ten moment widzę, że dzieje się tam dużo dobra. Aż nie mogę doczekać się kolejnych wydarzeń 😊.

Na koniec
A jak Ty postrzegasz tego typu wydarzenia? Uczestniczyłaś kiedyś w podobnym evencie? A może sama organizowałaś? Ciekawa jestem, który temat wykładów zainteresował Cię najbardziej i jakie pytania zadałabyś prowadzącym – koniecznie daj znać w komentarzu, a może uda się uzyskać na nie odpowiedź! Jakie jeszcze masz pomysły na rozwijanie swojej osobowości, kobiecości, swojego piękna? Co robisz dla siebie? Dziewczyny, koniecznie dzielcie się swoimi doświadczenia i pomysłami, bo mogą one być inspirujące dla innych 😊.

Pozdrawiam ciepło
Pudrem po Buzi 😚


Komentarze